Nutridome üzletszabályzat

Általános Szerződési Feltételek 08.05.2025-től érvényesek

Az Általános Szerződési Feltételek 07.05.2025-ig érvényes változatának letöltéséhez kattintson IDE.


ÁLTALÁNOS KERESKEDELMI FELTÉTELEK
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
1.1 A http://nutridome.hu/ címen található Internetes Üzletet a Abriga Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością cég vezeti, székhelye: ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom, Lengyelország,
cégjegyzékét vezető bíróság: lublini Lublin-Kelet Kerületi Bírósága, székhelye: Świdnik, az Országos
Bírósági Cégnyilvántartás VI. Gazdasági Ügyosztálya, cégjegyzékszáma (KRS): 0000700689, adószáma
(NIP): 5272825059, statisztikai számjele (REGON): 368588548, törzstőke: 100 000,00 PLN teljesen
befizetve, a továbbiakban: üzlet vagy internetes üzlet.
1.2 A szabályzat az üzlet ügyfeleinek szól. Az értékesítés internetes üzlet keretében a jelen szabályzat
alapján történik, amivel minden vevő megrendelés előtt megismerkedhet. Megrendelés az internetes
üzletben egyenértékű a jelen szabályzat elfogadásával.
1.3 Az eladó tájékoztatja, hogy a vevő a következő módon vehet fel kapcsolatot az eladóval:
a) levélben a következő címen: EXPANDECO – Nutridome, FLK - Magyar Posta, Sikátorpuszta
Hrsz.: 5453/18, 2151 Fót ,
b) e-mail útján: kapcsolattarto@nutridome.hu,
c) telefonon a következő számon: +3616900457, az infóvonal hétfőtől péntekig 8-16 óra között
működik (a hívás díja a szolgáltató tarifája szerint).
1.4 A vevő jelen szabályzat elfogadásával hozzájárul az elektronikus számla és szükség esetén
elektronikus helyesbítő számla kiállításához és megküldéséhez a megrendelésben megadott e-mail
címre. Amennyiben nem járul hozzá vagy visszavonja a hozzájárulást a számla elektronikus úton
történő küldéséhez, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a következő e-mail címen:
kapcsolattarto@nutridome.hu azon levelező cím megadásával, amelyen szeretne a vásárlást igazoló
bizonylatot papír formában kapni.
1.5 A számla vagy helyesbítő számla a megadott e-mail címen történő rendelkezésre bocsátása
egyenértékű annak átvételi igazolásával, amennyiben annak alaposságával kapcsolatban kifogás nem
merül fel, egyenértékű a tranzakciós feltételek megerősítésével.
1.6 Az eladó biztosítja a személyes adatok védelmét. Az eladó tájékoztatja, hogy a vevő által megadott
személyes adatok védettek azilletéktelen személyek hozzáférése ellen. A vevői hozzájárulások alapján
rendelkezésre bocsátott adatokat a kifejezett hozzájárulásokban meghatározott célokra gyűjtik.
Minden vevő jogosult a saját adataihoz hozzáférni, azokat helyesbíteni vagy azok törlését kérni.
1.7 A szabályzatban használt alábbi fogalmak a következő jelentéssel bírnak:
a) vevő/ügyfél – az üzlet természetesszemélynek minősülő felhasználója, aki betöltötte a 18. életévét,
vagy jogiszemély vagy jogiszemélyiséggel nem rendelkező szervezet, mely külön jogszabályok alapján
cselekvőképes, aki igénybe veszi az internetes üzletet, különösen aki a jelen szabályzatban
meghatározott szabályok alapján rendel,
b) eladó - Abriga Sp. z o.o. ,
c) megrendelő űrlap – internetes üzletben rendelkezésre álló interaktív űrlap, mely lehetővé teszi a
megrendelést, különösen az áruk elektronikus kosárba való hozzáadásával és az értékesítésiszerződés
feltételeinek, ebben a szállítási és fizetési mód meghatározásával,
d) fiók – egyéni névvel (login) és a vevő által megadott jelszóval ellátott állomány az eladó
teleinformatikai rendszerében, melyben a vevő által megadott adatokat és az internetes üzletben
lebonyolított megrendelésekre vonatkozó információkat gyűjtik,
e) hírlevél – az a szolgáltatás, melynek keretében a vevőknek a hozzájárulásuk alapján e-mail útján
ciklikus információkat küldenek az üzletről, árukról, újdonságokról és akciókról,
f) áru – az internetes üzletben rendelkezésre álló ingó dolog, mely a vételár ellenében történő
értékesítésre vonatkozó szerződés tárgyát képezi,
g) megrendelés – az eladó részére megküldött vevői nyilatkozat, mely közvetlen szándékot fejez ki az
adásvételi szerződés távolságra való megkötésére az internetes üzlet közreműködésével, mely
meghatározza a vevő által vásárolni kívánt árukat, azok mennyiségét és az értékesítési szerződés
megkötéséhez szükséges vevői adatokat. A megrendelés eladó általi elfogadása az értékesítési
szerződés megkötését jelenti.
1.8 Az internetes üzlet fenntartja a jogát a szabályzat teljes egészében vagy részben bármikor történő
módosításához előzetes értesítés nélkül. A vevőre nézve nem érvényesek azok a szabályzati
rendelkezések, melyek a megrendelése után változtak.
1.9 Nutridome internetes üzlet nem folytat nagykereskedelmi tevékenységet, illetve értékesítést
olyan személyek vagy szervezetek számára, akik az árukat viszonteladás céljából vásárolják. Ilyen
viszonteladás feltárása esetén a vevőt megfoszthatják a további megrendelések lehetőségétől.
1.10 Az üzlet tájékoztatja, hogy bármilyen vita esetén arra törekszik, hogy azt kölcsönös
megegyezéssel rendezze.
A fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult panasszal fordulni a Szolgáltató székhelye, illetve a
Megrendelő lakó- vagy szokásos tartózkodási helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz
fogyasztói jogainak sérelme esetén. Az egyes fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei itt találhatók
meg: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag.
Emellett, Magyarországon budapesti Békéltető Testület működik, mely jogosult az internetes
értékesítéssel vagy online szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekkel kapcsolatos fogyasztói viták
esetén eljárni. A budapesti Békéltető Testület címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefon: 06-1-
488-2131, fax: 06-1-488-2186, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu.
A lakóhelye vagy szokásos tartózkodási helye szerinti békéltető testületének székhelyét és
elérhetőségi adatait a vevő az alábbi weboldalon megtalálhatja: https://mkik.hu/a-bekeltetotestuletek-teruleti-honlapjai .
1.11 Ezen kívül az eladó tájékoztatja, hogy a https://ec.europa.eu/consumers/odr címen
rendelkezésre áll a viták elektronikus úton történő rendezésére használható internetes ODR Platform,
mely azon fogyasztók és vállalkozók hozzáférési pontja, akik az interneten keresztül vásárolt árukra
vagy szolgáltatásokra vonatkozó viták bíróságon kívüli rendezésére törekednek.
1.12 A vevő hozzájárul a távközlési eszközök használatához az értékesítésiszerződés megkötése során.
A távközlési eszközök használatával kapcsolatban az értékesítési szerződés megkötése során viselt
költségeket (internetes kapcsolás költségei, telefonbeszélgetések költségei) a vevő saját körben viseli,
ezek a költségek nem térnek el az alapdíjtól.
1.13 A jelen szabályzat egyik rendelkezése sem zárja ki és nem korlátozza a vevőnek a hatályos
jogszabályokból eredő jogait.
1.14 Az értékesítési szerződés és a jelen szabályzat magyar nyelven készült.
1.15 Az internetes üzlet működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül. Ezen
internetes üzleten keresztül történő elektronikus megrendeléssel (vásárlással) a jelen Használati és
Általános Szerződési Feltételek által meghatározott feltételek szerint interneten kötött szerződés jön
létre az Eladó és a Vevő között.
2. MEGRENDELÉSEK
2.1 Az internetes üzlet az áruk csomagküldő értékesítésével foglalkozik. Az üzlet a nap 24 órájában, az
év 365 napján működik. Így a megrendelés a nap 24 órájában lehetséges.
2.2 Az értékesítés keretében új, fizikai és jogi hibáktól mentes árukat kínálnak. Az áru vételárára,
jellemzőire, minőségére és lényeges tulajdonságaira vonatkozó információk az üzlet honlapján állnak
rendelkezésre és a bemutatott áru mellett szerepelnek.
2.3 Az internetes üzletben kapható áruk fizikailag a raktáron találhatók, azok készlete pedig
mindennap kerül frissítésre. Az áruk rendelkezésre állására vonatkozó információ azonban előzetes
értesítés nélkül változhat.
2.4 Az áruk megrendelése az üzlet honlapján rendelkezésre álló űrlap megfelelő kitöltésével történik.
A megrendelés az eladóval való kapcsolat útján is lehetséges: telefonon a következő számon:
+3616900457, e-mailen: kapcsolattarto@nutridome.hu. Megrendelés után a vevő a megrendelés
felvételéről szóló visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. Az eladó nem vállal felelősséget az email üzenet leszállításának elmaradásáért olyan műszaki okok miatt, amelyek neki nem róhatók fel.
2.5 A megrendeléseket regisztrált, az üzletben fiókkal rendelkező, ill. olyan személyek is adhatják fel,
akik megadják az ügylet lebonyolításához szükséges összes adatot.
2.6 Fiók az internetes üzletben
Ahhoz, hogy díjtalan fiókot nyithasson az üzletünkben, nagykorúnak kell lennie, hitelesítés céljaira
érvényes e-mail címet és a szükséges azonosító adatokat kell megadnia. Regisztrálásnál és az áru
rendelése során a vevő köteles minden adatot helyesen és valóságnak megfelelően megadni. A
felhasználói fiók keretében megadott adatok változása esetén a vevő köteles azokat frissíteni. A vevő
által felhasználói fiók keretében megadott adatokat az eladó hitelesnek tartja.
Amennyiben a fiók létrehozása mellett dönt, az alábbi személyre szabott szolgáltatásokhoz való
hozzáférést biztosítunk Önnek:
a) megrendelések kezelése és nyomonkövetése,
b) személyes adatok módosítása,
c) hírlevél legújabb trendekkel és exkluzív Nutridome ajánlatokkal,
d) termékek véleményezése.
A fiók létrehozása során vagy később, a termékeink és szolgáltatásaink felhasználásakor megadott
személyes adatokat a Abriga Sp. z o.o. cég kezeli.
2.7 A vevő által küldött minden megrendelést a beérkezéséről szóló e-mail üzenet igazolja vissza. A
honlapon megadott vásárlási küszöbértékeket meghaladó megrendelésekhez ajándékokat
mellékelünk a rendelkezésre álló készletek keretében. Amennyiben az adott áru nincsraktáron, a vevő
a bemutatottól különböző terméket kaphat ajándékba előzetes értesítés nélkül.
2.8 Az üzlet fenntartja a jogát a megrendelés teljesítésének felfüggesztéséhez, ha a megrendelés nem
tartalmaz a teljesítéséhez szükséges minden adatot vagy ha ezek az adatok nem megfelelőek. Az üzlet
telefonon vagy e-mailen kapcsolatot vesz fel a szükséges adatok rögzítése vagy kiegészítése céljából.
Amennyiben a kapcsolatfelvétel nem sikerül, a megrendeléstől számított 7 nap letelte után az üzlet
jogosult a megrendelést törölni és a vevő által befizetett eszközöket visszatéríteni.
2.9 Az üzlet fenntartja a jogát a megrendelés törléséhez, ha az előre fizetendő megrendeléstől
számított 7 napon belül a megrendelés ára nem kerül rendezésre. Az üzlet visszatéríti a vevőnek az
általa befizetett eszközöket.
3. KÜLDÉS ÉS LESZÁLLÍTÁS
3.1 A megrendeléseket az üzlet 5 munkanapon belül teljesíti az alábbiaktól számítva:
- a megrendeléstől, utánvétes megrendelés esetén,
- a vevő általi befizetéstől, előre kifizetendő megrendelés esetén.
A megrendelés teljesítése alatt a kész csomag futárcég részére történő átadása értendő. A futárcég
részére történő átadásáról a vevő e-mail útján értesül a fuvarlevél számának megadásával.
3.2 A megrendelés teljesítése során felmerülő nehézségek esetén a vevőt haladéktalanul értesítik.
3.3 A szállítási költségek minden alkalommal a megrendelés összefoglalásában kerülnek megadásra. A
csomagküldésfutárcégek közreműködésével történik.
4. ÁRAK ÉS ENGEDMÉNYEK
4.1 Minden ár forintban (HUF) kerül megadásra. Az áru teljes leírásánál bruttóár szerepel, mely a
hatályos ÁFA-t tartalmazza. Az áru mellett szereplő ár a vevői megrendelés pillanatában kötelező. Az
árak nem foglalják magukban a küldemény költségeit, melyek külön kerülnek felszámításra.
4.2 Az üzlet fenntartja a jogát az ajánlatban szereplő áruk árainak módosításához, az ajánlatba új áruk
bevezetéséhez, akciók kezdeményezéséhez és visszahívásához, ill. módosításához az üzlet honlapján.
Ezért az eladó ajánlja a vevőknek, hogy rendszeresen kövessék a honlapon megjelenített
információkat.
4.3 Akcióval érintett vagy „kiárusítás” jelzéssel ellátott áruk esetén a megrendelések sorrendjét az
elektronikus értékesítési rendszerben megfelelő adatokat tartalmazó megrendelések beérkezésének
sorrendje határozza meg. Az akciós vagy csökkentett áron kínált áruk száma korlátozott lehet. Az
akciók és kiárusítások időben is korlátozhatók.
4.4 Az üzletben fennálló minden akció, különleges ajánlat, engedmény, árleszállítás nem vonható
össze egymással.
4.5 A vevő nem jogosult az akciós ár és a standard ár közötti különbözet visszatérítésére, ha a
megrendelését az akciós időszak előtt vagy után adta fel.
4.6 A termékekre vonatkozó minden információ, ebben a honlapon vagy más tájékoztató anyagokban
szereplő ára csupán a szerződéskötésre vonatkozó meghívást jelent és nem minősül ajánlatnak a
vonatkozó jogszabályok értelmében.
4.7 Az eladó tájékoztatja, hogy a rövid lejárati dátummal rendelkező termékek tekintetében
promóciós akciókat tarthat. A szerződéstől való elállás / reklamáció benyújtás joga nem illeti meg a
vevőt azon szerződések tekintetében, melyek tárgyát a rövid lejárati idővel rendelkező áruk képezik –
erre való tekintettel, melyek azonban a szerződéskötéskor teljes körben lehetővé teszik az áru a
gyártói útmutatóknak megfelelő felhasználását, amiről az eladó tájékoztatta a vevőt megrendelés
során (pl. a lejárati időre, a fenti jogok gyakorlásának kizárására vonatkozó információ az internetes
üzletben, pl. az áru leírásánál került megadásra).
5. Kellékszavatosság
5.A.1 Az Eladó hibás teljesítése esetén az Ügyfél kellékszavatossági igényt érvényesíthet az Eladóval
szemben.
5.A.2 A termékek különösen akkor minősülnek hibásnak, ha nem rendelkeznek a szokványos vagy
bemutatott tulajdonságokkal, nem használhatók rendeltetésszerűen, nem felelnek meg a törvényi
követelményeknek, vagy nem a megállapodott mennyiségben kerültek leszállításra.
5.A.3 Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított két hónapon belül bejelenteni. A vevő szavatossági igénye a teljesítés
időpontjától számított két (2) év alatt évül el.
5.A.4 Ön jogosult arra, hogy a hiba elhárítását kicserélés vagy kijavítás formájában kérje. Amennyiben
ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy számunkra más igények
teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a költségünkre Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja. Az utóbbi
esetben a szerződéstől is elállhat, ha a kijavítást vagy a kicserélést nem vállaltuk, e
kötelezettségünknek nem tudtunk eleget tenni vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshezfűződő
érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kiválasztott kellékszavatossági
jogát egy másikkal válthatja ki, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy
arra mi adtunk okot.
5.A.5 Reklamációját illetően haladéktalanul meghozzuk a döntést. A reklamáció elbírálása, beleértve
a hibaelhárítást is, nem haladja meg a 30 napot. Ellenkező esetben Ön jogosult elállni az adásvételi
szerződéstől.
5.A.6 A visszáruval kapcsolatos költségeket az Eladó fedezi.
5.B Termékszavatosság
5.B.1 Termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 5.A. pontban meghatározott jogát
érvényesítheti velünk szemben vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a termék gyártójával
szemben a jelen 5.B pontban foglaltak szerint. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését kérheti.
5.B.2 Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági (5.A pont) és
termékszavatossági (5.B pont) igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
5.C Jótállás
5.C.1 Szolgáltató a fogyasztónak minősülő Vevővel megkötött szerződés alapján – a jogszabályi
kötelezettségével összhangban – kizárólag a webáruházban elérhető tartós fogyasztási cikkek
tekintetében jótállást vállal. A jótállás időtartama 10.000,- forintot elérő, de 100.000,- forintot meg
nem haladó vételárú termékek esetén egy (1) év, míg 100.000,- forintot elérő, de 250.000,- forintot
meg nem haladó vételárú termékek esetén két (2) év; mely határidőt a termék Vevő részére történő
átadásától kell számítani. Szolgáltató kifejezetten felhívja a Vevő figyelmét, hogy a fenti határidők
elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a termék javítása esetén a jótállás meghosszabbodik azzal az
időtartammal, amely alatt a Vevő a terméket javítás miatt nem tudja használni.
5.C.2 A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy
jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás nem érinti a
Vevőnek a jogszabályból eredő egyéb – így különösen a kellék-, és termékszavatossági, illetve
kártérítési – jogait.
5.C.3 Szolgáltató felhívja a Vevő figyelmét, hogy a jótállásból eredő igényének érvényesítéséhez a
jótállási jegy, ennek hiányában pedig a vételár megfizetését igazoló bizonylat (nyugta/számla)
bemutatása szükséges a Szolgáltató részére.
6. SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS REKLAMÁCIÓK
6.1 A küldemény átvétele előtt a Vevő köteles annak állapotát, különösen azt ellenőrizni, hogy a
küldemény nem sérült-e meg vagy nem hiányos-e, a küldemény felbontása után a Vevő köteles annak
tartalmát haladéktalanul megvizsgálni. Amennyiben a vevő megállapítja, hogy szállítássorán a csomag
megsérült vagy hiányos, akkor a következő lehetőségekkel rendelkezik:
- nem veszi át a küldeményt a futárcégtől és egyúttal kitölti a kárfelvételi jegyzőkönyvet,
- átveszi a küldeményt és bejelenti a rendellenességeket (reklamációt) a futárcégnek a küldemény
átvételétől számított legfeljebb 7 napon belül,
- átveszi a küldeményt és bejelenti a rendellenességeket (reklamációt) az eladónak a küldemény
átvételétől számított legfeljebb 7 napon belül, ilyenkor az eladó a futárcégnél reklamál. A vevő
bejelentheti a reklamációt eladó felé a szabályzat 7.3. pontja szerint kiválasztott módon.
6.2 Amennyiben a reklamáció a sérült küldeményre vagy a fuvar során keletkezett okok miatt sérült
árukra vonatkozik, akkor a vevő köteles az eladó részére a kézbesítő cég által felvett kárfelvételi
jegyzőkönyvet bemutatni, a csomag külső és belső sérüléseit, a sérült árukat és a címkét ábrázoló
fényképes dokumentációval együtt. A fentiek a reklamáció elbírálásának alapját képezik.
7. A REKLAMÁCIÓK BEJELENTÉSÉRE VONATKOZÓ EGYÉB SZABÁLYOK
7.1 Az eladó szóbeli, írásbeli formában vagy e-mail útján és az internetes üzletben rendelkezésre álló
elektronikus adatlap segítségével fogad bejelentéseket és reklamációkat, illetve információkat
szolgáltat. Az elérhetőségi adatok 7.2. pontban találhatók.
7.2 Reklamáció bejelentése céljából a vevő egyértelmű szándéknyilatkozatot tesz az eladóval
szemben, akivel az egyik alábbi módon vesz fel kapcsolatot:
a) e-mailen a következő címen: returns@nutridome.hu lub
b) telefonon a következő számon: +3616900457 (az Infóvonal hétfőtől péntekig 8-16 közötti órákban
működik) vagy
c) írásban a következő levelező címre: EXPANDECO – Nutridome, FLK - Magyar Posta, Sikátorpuszta
Hrsz.: 5453/18, 2151 Fót .
Ezen kívül a vevő köteles az eladó részére olvashatóan kitöltött visszáru nyomtatványt eljuttatni a fenti
e-mail vagy levelező címre. A visszáru nyomtatvány az alábbi linken letölthető
https://static.nutridome.pl/pdf/returns-hu.pdf .
7.3 A reklamáció azonosítása és elbírálása céljából a vevő köteles a következő adatokat átadni vagy
megfelelően csatolni: vezetéknév és utónév, cím, e-mail cím, kapcsolattartó telefonszám, a reklamáció
tárgya és megrendelés száma az igény megjelölésével, a reklamációt indokoló minden körülmény, a
hiba feltárásának dátuma és az áru hibáját igazoló fényképek. Ha a reklamációt a szabályzat 6. pontja
alapján jelentik be, akkor a fentieken kívül a kárfelvételi jegyzőkönyvet is csatolni kell.
7.4 A vevő által átadott információk alapján az eladó minden alkalommal arról dönt, hogy a vevő
köteles-e a hibás árut az eladó részére visszaszolgáltatni. Amennyiben az általánosan hatályos
jogszabályok másképpen nem rendelkeznek, ha a vevő nem szolgáltatja vissza az árut, az eladó a
reklamációt nem bírálhatja el.
7.5 A visszárut tartalmazó küldeményt oly módon kell levédeni, mely lehetetlenné teszi a sérülést
szállítás során.
7.6 Az eladó tájékoztatja, hogy a vevő szubjektív, az egyéni ízlésére vonatkozó érzései (pl.szag, a smink
vagy alapozó színe nem felel meg a vevőnek) nem jelentik azt, hogy az áru hibás vagy nem felel meg a
szerződésnek.
7.7 Tájékoztatjuk, hogy az egyéni túlérzékenység vagy allergiás reakció a leszállított termékre nem
képezi az áruhiba megállapításának alapját. A megrendelésben nem foglalt ajándékok és más
díjmentes szolgáltatások hibái sem képezik az áruhiba megállapításának alapját.
7.8 Tisztában vagyunk azzal, hogy a termékekről készített képek kulcsfontosságú szerepet töltenek be
a vásárlási folyamatban, ezért az eladó a lehető legjobb gondosságra tesz hangsúlyt az internetes
üzletben közzétett termékképekre. Szeretnénk azonban megjegyezni, hogy a termék képei csupán
szemléltető jellegűek és előfordulhat, hogy a termék valódi megjelenése csekély mértéken eltér az
internetes üzlet honlapján látható képétől.
7.9 A reklamáció bejelentése után a vevő részletes információt kap a további eljárásra vonatkozólag.
7.10 A reklamáció eladó általi elbírálása csak akkor lehetséges, ha a vevő maradéktalanul eleget tesz
a szabályzatban előírt minden feltételnek.
7.11 A reklamáció bejelentésének visszaigazolása és válaszadás a bejelentéssel azonos formában
lehetséges. A pénz visszatérítése a vevő részére ugyanabban a formában történik, amelyben a vevő a
megrendelést kifizette (bankszámlaszámra vagy a visszáru nyomtatványom megadott
bankszámlaszámra – utánvétes vagy platformon keresztül történő fizetés esetén).
8. ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL
8.1 Az eladó ezennel tájékoztatja, hogy a fogyasztó (a vonatkozó jogszabályok értelmében) jogosult az
internetes üzlet keretében megkötött szerződéstől 14 napon belül, bármilyen indokolás nélkül elállni.
A részletes eljárást a szerződéstől való elállásra vonatkozó feltételek szabályozzák.
8.2 A szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő 14 nappal azután jár le, hogy a jogosult a vásárolt
árut birtokába vette vagy amikor a fuvarozótól különböző és a jogosult által megjelölt személy a
vásárolt árut birtokába vette. Több áru adásvételére vonatkozó szerződés esetén, amelyek külön,
tételekben vagy részekben kerülnek leszállításra, a szerződéstől való elállásra vonatkozó határidő 14
nappal azután jár le, hogy a jogosult vagy a fuvarozótól különböző, a jogosult által megjelölt személy
birtokába vette az utolsó árut, tételt vagy részt.
8.3 A szerződéstől való elállás jogának gyakorlásához a fogyasztó köteles az eladót a szerződéstől való
elállásról egyértelmű nyilatkozat formájában értesíteni úgy, hogy kapcsolatot vesz fel az eladóval a
saját maga által kiválasztott egyik alábbi módon:
a) e-mailen a következő címen: returns@nutridome.hu vagy
b) telefonon a következő számon: +3616900457 (az infóvonal hétfőtől péntekig 8-16 óra között
működik) vagy
c) írásban a következő levelező címen: EXPANDECO – Nutridome, FLK - Magyar Posta, Sikátorpuszta
Hrsz.: 5453/18, 2151 Fót.
A vevő igénybe veheti a szerződéstől való elállásra vonatkozó nyomtatványt, mely az alábbi linken
letölthető https://static.nutridome.pl/pdf/returns-hu.pdf , annak használata azonban nem kötelező.
A szerződéstől való elállásra vonatkozó határidő betartásához elegendő a szerződéstől való elállásra
vonatkozó nyilatkozatot a szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő lejárta előtt megküldeni.
8.4 Szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállástól
számított 14 napon belül visszaszolgáltatja az árut az eladó részére. A fogyasztó az árutsaját költségére
szolgáltatja vissza, mely költség nem téríthető vissza. A küldemény költsége egy rendes küldemény
költsége a vevő által kiválasztott fuvarozó tarfiája szerint. Az áru sértetlen és használatlan kell legyen.
A visszaszolgáltatott árut az eladó címére kell visszaküldeni: M. Tuschelová - EXPANDECO – Nutridome,
Vízpart utca 26, 9225 Dunakiliti.
8.5 Szerződéstől való elállás esetén az eladó haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállásra
vonatkozó nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a vevő részére az összes
kapott fizetést, ebben az áru leszállításának költségeit (kivéve olyan pluszköltségeket, melyek azért
merültek fel, mert a vevő az eladó által kínált legolcsóbb rendes szállítási módtól eltérő szállítási
módot választott). A pénz visszatérítése a megrendelés kifizetésénél alkalmazott azonos módon
történik, hacsak az eladó és a vevő másképpen nem állapodnak meg. Semmilyen esetben a vevőnél
plusz költségek nem merülnek fel.
Amennyiben a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott eszközöket a vevő
részére visszatéríteni mindaddig, amíg a vevő az árut nem szolgáltatja vissza vagy nem bizonyítja, hogy
megküldte az árut eladó számára, attól függően, mi következik be előbb.
8.6 A Vevő nem gyakorolhatja az elállási jogát a következő szerződések esetén:
a) olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett
kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
szabtak,
b) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az
átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. kozmetikai termékek, illatszerek).
9. FIZETÉSI MÓDOK
9.1 A megrendelt áruk kifizetése céljából a vevő a következő fizetési módok közül választhat:
a) fizetés átvételkor (utánvétes) – a megrendelés teljesítése a megrendelési folyamat befejezése után
kezdődik,
b) előre fizetés (előfizetés) az üzlet által elfogadott egyik fizetési rendszer segítségével, bankátutalás
és e-átutalás; a megrendelés teljesítése azután kezdődik, hogy az üzlet megkapta a művelet
végrehajtására vonatkozó visszaigazolást a fizetési szolgáltatótól, bankátutalás esetén – amikor a
befizetés az üzlet bankszámlájára érkezett,
c) fizetés kártyával – az üzlet Visa és MasterCard kártyákat fogad; a megrendelés elfogadásáról szóló
információt a vevő részére e-mailen küldik.
9.2 Kártyával és e-átutalással lebonyolított tranzakciók elszámolása az internetes fizetési
tranzakciókban közreműködő cégek honlapjain történik.
10. BEFIZETÉSEK VISSZATÉRÍTÉSE ÉS TÚLFIZETÉSEK
10.1 Amennyiben olyan körülmények merülnek fel, melyek az üzletet a vevő által az üzlet
bankszámlájára befizetett összeg visszatérítésére kötelezik, a visszatérítés legfeljebb 14 napon belül
történik a megrendeléskor kiválasztott fizetési móddal azonos módon.
10.2 Az üzlet fenntartja a jogát a visszatérítési megbízást adó vevő személyazonosságának
felülvizsgálatához. Az üzlet nem vállal felelősséget a követelés vissza nem térítéséért vagy a
visszatérítési idő késedelméért, ha a vevő az e-mailen küldött felhívás ellenére nem adja meg azt a
bankszámlászámot, amelyre a fizetést kell teljesíteni vagy nem adja át az üzlet részére a befizetéshez
szükséges minden adatot.
10.3 Az üzlet nem vállal felelősséget a követelés vissza nem térítéséért vagy annak késedelméért, ha
ennek oka a hibás személyes adatok (családi név, utónév, cím) vagy hibás bankszámlaszám megadása
a vevő részéről.
10.4 A megrendelt termékek utáni visszatérítés teljes egészében vagy részben történhet, a reklamáció
terjedelmétől függően.
10.5 Minden visszatérítés készpénzmentesen történik.
11. ADATOK BIZTONSÁGA ÉS BIZALMASSÁGA
11.1 Minden személyes adat gyűjtése teljes önkéntesség alapján történik, az adatok kizárólag a Abriga
Sp. z o.o. céghez kerülnek. A személyes adatok köre a szükséges minimumra korlátozott és csak a
vevők azonosítására és a megrendelések megfelelő teljesítésére használható. Minden Vevőnek joga
van a saját adataiba betekinteni, azokat helyesbíteni vagy azok törlését kérni, továbbá a hatályos
jogszabályokból eredő jogait gyakorolni.
11.2 A személyes adatok védelme a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően történik oly módon, mely
lehetetlenné teszi azokhoz való hozzáférést illetéktelen harmadik személyek számára.
11.3 Vevőszolgálati szolgáltatások nyújtása céljából a vevő személyes adatait a következő szervezet
részére adják át: Expandeco sro, Májová 304/38, 966 81 Žarnovica, kereskedelmi nyilvántartásba való
bejegyzés száma: 47 980 052, adószáma: 2024164835.
11.4 Amennyiben a vevő további hozzájárulásokat fejez ki, az üzlet feldolgozza a személyes adatait a
kifejezett hozzájárulásokban meghatározott célokból, pl. a vevő tájékoztatása az üzletben
rendelkezésre álló új árukról, akciókról és szolgáltatásokról.
11.5 A vevő további hozzájárulásával a személyes adatok feldolgozása a hozzájárulásban megjelölt
szervezetre bízható annak céljából, hogy az üzlet információkat szerezzen a vevő elégedettségéről a
termék vagy az üzleti kiszolgálás tekintetében.
11.6 Az üzlet vevői jogosultak a saját személyes adatokba betekinteni, azokat helyesbíteni vagy azok
törlését kérni.
12. HÍRLEVÉL
Hírlevél egy olyan szolgáltatás, mely az információs hírlevél és marketing jellegű információk a vevő
által megadott e-mail címre való időszakos küldéséből áll. A vevő hozzájárulhat a feliratkozáshoz
(hírlevél szolgáltatáshoz) és azt bármikor visszavonhatja. A feliratkozás automatikusan történik, a
regisztráló űrlapon megfelelő opció megjelölése után vagy a „Saját fiók” fülben. A feliratkozás
önkéntes és díjmentes. A vevő bármikor lemondhat róla.
A vevő személyes adatainak kezelése az alábbi célokból történik:
- hírlevél szolgáltatás nyújtása – az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítéséhez szükséges
adatfeldolgozás (GDPR 6. cikk 1. bek. b) pontja),
- hírlevél keretében marketing tartalmak vevő részére küldése – az adatkezelés, ebben a profilozás
jogalapja az eladó jogos érdeke (GDPR 6. cikk 1. bek. f) pontja), figyelemmel a hírlevélhez kifejezett
hozzájárulásra,
- elemzési és statisztikai célokból – az adatkezelés jogalapja az eladó jogos érdeke, (GDPR 6. cikk 1.
bek. f) pontja), mely a vevői aktivitások elemzését jelenti az alkalmazott funkcionalitások javítása
érdekében,
- az esetleges igények megállapítása, érvényesítése vagy azokkal szembeni védelem céljából – az
adatkezelés jogalapja az eladó jogos érdeke, (GDPR 6. cikk 1. bek. f) pontja).
13. COOKIE FÁJLOK FELHASZNÁLÁSÁRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK
Az alábbi politika szabályainak tartalmában "cookie" fogalmat alkalmazunk az ún. sütik és hasonló
technológiák tekintetében, melyekről az adatvédelemre és elektronikus kommunikációra vonatkozó
EK Irányelv rendelkezik.
13.1 Mi a cookie fájlok?
Cookie fájlok, vagyis az ún. sütik kis adatfájlok, melyeket a böngésző a felhasználó számítógépén vagy
más berendezésén telepít. Ezek megkönnyítik a böngésző számára a honlapon való navigálást,
azonban nem gyűjtenek a számítógépen vagy fájlokban tároltsemmilyen információt. A berendezésen
elmentett cookie fájlok könnyebbé tehetik a böngésző használatát annak köszönhetően, hogy jobban
igazítják a szolgáltatást a felhasználói igényekhez. A felhasználók adatvédelme érdekében a böngésző
lehetővé teszi a hozzáférést a felhasználó által már átvett cookie fájlok honlapjához.
13.2 Milyen célra használjuk a cookie fájlokat?
A cookie fájlokat arra alkalmazzuk, hogy jobban megismerjük, hogyan használják a felhasználók a
honlapjaink tartalmát, ami lehetővé teszi számunkra, hogy a szolgáltatásainkat jobban igazítsuk az
egyéni igényekhez és javítsuk a weboldalaink használati komfortját. A cookie fájlok megjegyzik a
felhasználó által használt böngésző típusát és a számítógépen telepített további böngésző szoftvert.
Elmentik a felhasználó olyan preferenciáit is, mint pl. nyelv és régió. Ezek mint alapértelmezett
felhasználói beállítások kerülnek elmentésre és az oldal újabb látogatásánál felhasználhatók. A leírt
fájlok lehetővé teszik a weboldalak értékelését és a kommentárokat tartalmazó űrlapok kitöltését.
13.3 Milyen fájl típusok léteznek?
13.3.1 Szigorúan szükséges cookie fájlok – ezek a cookie fájlok nélkülözhetetlenek az internetes
weboldalakon való mozgáshoz és az oldalak funkcióinak igénybevételéhez. Enélkül nem lenne
lehetséges a regisztrálási és bejelentkezési szolgáltatás. Az ilyen típusú cookie fájlok nem gyűjtenek a
felhasználóról semmi olyan információt, mely marketing céljára lenne felhasználható, és nem jegyzik
meg a látogatott helyeket/oldalakat.
13.3.2 Teljesítményt javító cookie fájlok – olyan cookie fájlok, melyek információkat gyűjtenek arról,
hogyan használja a felhasználó a weboldalakat (pl. a leggyakrabban látogatott weboldalak). Nem
gyűjtik a felhasználót azonosító adatokat, minden gyűjtött adat névtelen. A weboldalak működési
teljesítményének javítására szolgálnak.
13.3.3 Funkcionális cookie fájlok - olyan cookie fájlok, melyek megjegyzik a felhasználó által választott
opciókat (pl. a felhasználó neve, nyelvi preferenciák) és lehetővé teszik a weboldal igazítását a
felhasználói igényekhez. A betűk nagyságára és típusára, valamint a weboldalak olyan egyéb részeire
vonatkozó változások elmentésére szolgálnak, melyeket a felhasználó a saját igényeinek megfelelően
igazíthat. Például a filmek nézéséhez vagy a blogon történő kommentárokhoz szükségesek. Az ilyen
cookie fájlok által gyűjtött információk névtelenül menthetők el és nem követhetik a felhasználó által
böngészett más oldalakat.
13.3.4 Reklámok targetálására szolgáló cookie fájlok - olyan cookie fájlok, melyeket a reklámok vagy a
felhasználóhoz és érdeklődési területeihez igazított üzenetek megjelenítésére használnak. Előfordul,
hogy ez a cookie fájl típus más internetes szolgáltatásokhoz kapcsolódik, mint pl. közösségi média.
13.3.5 Ideiglenes és tartós fájlok – a cookie fájlok fenti négy fajtája ideiglenes (munkameneti cookie
fájlok) és fix (tartós cookie fájlok) csoportra osztható. A munkameneti cookie fájlok csak a felhasználó
adott munkamenetére vonatkozó információkat gyűjtenek. Az ilyen munkamenet a weboldal
megnyitásával kezdődik és bezárásával ér véget, aminek következtében a cookie fájlok törlődnek.
Tartós cookie fájlok a berendezésen egy meghatározott ideig maradnak. Ezek automatikusan
aktiválódnak az adott weboldal látogatásakor.
13.4 Hogyan letilthatók vagy törlhetők a cookie fájlok?
Hogyha a felhasználó úgy dönt, hogy nem ért egyet a cookie fájlok alkalmazásával, azokat könnyen
törölheti a használt böngésző cookie mappájából. Módosíthatja a böngésző beállításait úgy is, hogy a
böngésző letiltsa a cookie fájlokat vagy figyelmeztetést küldjön azok telepítése előtt. Az erre
vonatkozó részletes információk minden böngésző menüjében találhatók.
Cookie fájlok kezelésére vonatkozó funkció letiltása esetén a szolgáltatásaink használata továbbra is
lehetséges, azonban előfordulhat, hogy egyes funkciók nem működnek megfelelően.
14.ÉRTÉKELÉSEK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN
14.1.A Webáruház Vásárlójának lehetősége van önkéntes és ingyenes véleményt írni a Webáruházban
történt vásárlásokról. Az értékelés lehet egy minősítés vagy a megvásárolt termékről készült fénykép
is.
14.2. A webáruházban történő vásárlást követően az Eladó megadja a szükséges adatokat ahhoz, hogy
a felmérési folyamatot lebonyolító cégnek e-mail meghívót küldjön. A felmérések elküldését és az
űrlapokon keresztül történő véleménygyűjtés folyamatát teljes mértékben a TrustMate SA kezeli,
melynek székhelye: Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. A TrustMate SA egy véleményt kérő e-mailt
küld az ügyfélnek, valamint egy online űrlapra mutató linket, amely lehetővé teszi az értékelés
beküldését. Az online űrlap lehetővé teszi az Eladó vásárlással kapcsolatos kérdéseire való válaszadást,
azok értékelését, a vélemény személyes leírásának hozzáadását, valamint a megvásárolt termékről
készült fénykép csatolását. Abban az esetben, ha az első meghívó kézhezvétele után nem ad
véleményt, a TrustMate újból elküldheti a meghívót.
14.3.Értékelést csak olyan vásárló adhat hozzá, aki az Eladó webáruházában vásárolt.
14.4. A Vevő által írt értékeléseket az Eladó közzéteszi az Online áruházban és a TrustMate.io
névjegykártyán.
14.5.A Vevő nem használhatja fel az értékelést jogellenes cselekményekre, különösen az Eladóval
szembeni tisztességtelen versenyt jelentő cselekményekre, vagy olyan cselekményekre, amelyek
sértik az Eladó vagy harmadik felek személyes érdekeit, tulajdonjogát, szellemi jogait vagy bármely
más jogát.
14.6.Az értékelés csak az Eladó webáruházában ténylegesen megvásárolt termékekre vonatkozhat.
Tilos fiktív/megtévesztő adásvételi szerződéseket létrehozni az értékelés érdekében. Sem az Eladó,
sem annak alkalmazottai nem hagyhatnak értékelést, függetlenül a munkaviszony típusától.
14.7.A beküldött értékelést a szerző bármikor eltávolíthatja.
15. Kérdések
Minden Vevő számíthat a segítségünkre és kiszolgálásra. Bármilyen kérdést, megjegyzést, javaslatot
kérünk az alábbi e-mail címre küldeni: kapcsolattarto@nutridome.hu.
A fentiekben meghatározott szabályok 2024.06.12-tól lépnek hatályba