Gyakran ismételt kérdések

GYIK

Nutridome alkalmazás

Igen, természetesen. Ehhez menjen a "Profil" fülre, majd az "Ügyfélszolgálat" menüpontra. A jobb felső sarokban talál egy chat ikont. Kattintson rá, hogy kapcsolatba lépjen velünk. Várjuk az üzenetét.

Alkalmazásunk elérhető az App Store és a Google Play áruházban. Csak írja be a keresőbe, hogy "Nutridome - szépségbolt", és a találatok között megtalálja megkülönböztető logónkat. Látogasson el a nutridome.co.uk weboldalunkra is. A weboldalra érve a láblécben az alkalmazással kapcsolatos információkat, valamint a korábban említett App Store és Google Play ikonjait fogja észrevenni. Az alkalmazás telepítése szó szerint néhány másodpercet vesz igénybe!

Persze! Az alkalmazásban történő vásárláskor használhat kedvezménykódot. Mindössze annyit kell tennie, hogy a rendelés véglegesítésekor beírja azt a megfelelő helyre, közvetlenül a megrendelt termékek listája alá.

Igen. Ahhoz, hogy nyomon követhesse a rendelési előzményeket, be kell jelentkeznie. Ezután válassza a "Profil" fül alatt a "Rendelési előzmények" menüpontot. Ezen a lapon az Ön fiókjából leadott összes megrendelés látható.

Mindössze annyit kell tennie, hogy beírja a "Nutridome - szépségbolt" kulcsszót az App Store vagy a Google Play keresőmezőjébe. A megkülönböztető logónk megjelenik a találatok között. Kattintson rá és lépjen be a kiválasztott kozmetikumok mobil világába.

Szállítási formák

Ha a megrendelésének kézbesítése késik, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Igyekszünk mindent megmagyarázni.

Ami azt illeti, külföldre is küldünk csomagokat.

Ez jelenleg nem lehetséges, de dolgozunk ezen a lehetőségen.

Sajnos ez jelenleg nem lehetséges.

Ha meg szeretné változtatni a szállítási címet, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal - ellenőrizni fogjuk, hogy a megrendelése milyen stádiumban van, és megerősítjük, hogy a cím megváltoztatható.

A legtöbb esetben a futárok felhívják a csomagok címzettjeit, de ezt nem tudjuk garantálni - a futár nem köteles ezt megtenni.

A szállítást egy futárszolgálat végzi. Attól függően, hogy melyik szállítási formát választja, megrendelését futárszolgálat szállítja ki, vagy átveheti csomagját az InPost csomagautomatáknál, a DPD, a DHL és az Orlen Paczka átvételi pontokon.

A szállítási számot a megrendelést visszaigazoló üzenetben találja. Ezzel a kóddal nyomon követheti a szállítást.

Fizetési formák

Ha bármilyen módosításra van szüksége a megrendelésével kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, amely a +48 22 266 10 01-es telefonszámon érhető el, vagy küldjön e-mailt a következő címre: kontakt@nutridome.pl.

Ha az utánvétes fizetést választja, akkor a csomagját kártyával fizetheti ki egy terminállal rendelkező csomagautomatánál. A terminállal nem rendelkező csomagautomaták esetében a fizetés online történik a PayByLink segítségével. Ez egy gyors és biztonságos banki átutalás, amely lehetővé teszi, hogy elektronikus úton fizessen a csomagautomatában elhelyezett csomagért. A fizetés jóváírását követően az InPost SMS-ben küld Önnek egy átvételi kódot.

A fizetést a következő munkanapon postázzuk.

Transzfer részletek: PL63114010100000463959001001 / Swiftkód BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. Kérjük, a fizetés címében tüntesse fel a rendelés számát.

A Nutridome-nál kiválaszthatja kedvenc fizetési módját. Vásárlásaiért fizethet: kártyával, BLIK-kártyával, banki átutalással, PayPal-on vagy Google Pay-en keresztül. Az utánvétes fizetés vagy a PayPo-n keresztül 30 napig terjedő halasztott fizetés is elérhető. Az elérhető fizetési módokról itt olvashat bővebben: https://nutridome.pl/formy-platnosci

A megrendelés leadását követő 15-30 percen belül kap egy e-mailt az e-mail címére egy linkkel, amely átirányítja Önt a fizetéshez. A segélyvonalon keresztül is kapcsolatba léphet velünk. Segítünk Önnek befejezni a megrendelését.

A megrendelés kifizetésére legfeljebb 7 nap áll rendelkezésére. Ha a fizetés nem történik meg egy héten belül, a rendelés törlésre kerül.

A futárok elfogadják a kártyás fizetést és a készpénzes befizetést is.

Hogyan vásárolhatok?

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (tel. +48 22 266 10 01 vagy kontakt@nutridome.pl). Ellenőrizzük, hogy a megrendelése milyen stádiumban van, és megerősítjük, hogy lemondható-e.

Ehhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (tel. +48 22 266 10 01 vagy kontakt@nutridome.pl). Ellenőrizzük, hogy a megrendelése milyen stádiumban van, és megerősítjük, hogy módosítható-e.

A megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást e-mailben küldjük a megrendelés leadásakor megadott címre. Erre a vásárlás időpontjától számított 24 óránk van. Ha az e-mail ezen idő elteltével sem érkezik meg, és nem a spam postaládában van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (tel. +48 22 266 10 01 vagy kontakt@nutridome.pl).

Semmi sem történt. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ellenőrizzük, hogy a megrendelése milyen stádiumban van, és megerősítjük, hogy a címét meg lehet-e változtatni.

Megrendelésének státuszát ellenőrizheti, ha bejelentkezik fiókjába. A "Rendelési előzmények" fül alatt minden Önt érdeklő információt megtalál. Hagyja, hogy kapcsolatban maradjunk. Ha bármilyen kérdése van, szívesen válaszolunk rá. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal (tel. +48 22 266 10 01 vagy kontakt@nutridome.pl).

A kedvezménykódot a megrendelés végső fázisában, a fizetés előtti összesítésben adhatja meg. Egyszerűen írja be a kódot a megfelelő mezőbe, majd erősítse meg, és a kedvezmény értéke automatikusan levonásra kerül a megrendelés teljes összegéből.

Ha a kedvezménykód nem működik, ellenőrizze, hogy megfelel-e a kedvezmény igénybevételéhez szükséges összes feltételnek, például a minimális rendelési értéknek, vagy hogy nem zárja-e ki más promóciós akciókkal együtt. Győződjön meg arról is, hogy helyesen írta-e be a kódot - figyeljen a nagy- és kisbetűkre vagy a felesleges szóközökre.

Ha a kedvezmény mégsem érvényesül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot - szívesen segítünk!

Az akciók nem kombinálhatók.

15-30 percen belül kapsz egy e-mailt, amelyben egy linket találsz a fizetés befejezéséhez.

Egy vásárlás során egy termékből legfeljebb 10 darab rendelhető. A Nutridome nem értékesít nagykereskedelmet.

Vásárlását kényelmesen megteheti weboldalunkon vagy mobilalkalmazásunkon. Ha szeretné, telefonon is felveheti velünk a kapcsolatot, vagy e-mailben is leadhatja megrendelését.

Az egyes termékek oldalán lehetőség van emlékeztető beállítására, hogy mikor lesz újra elérhető. Kattintson az "Emlékeztessen, ha újra elérhető" lehetőségre, és adja meg az e-mail címét.

A számlát az Ön e-mail címére küldjük, amint a csomagot átvette a futár vagy a gyűjtőhely.

Nutridome Affiliate

Semmi sem lehetne egyszerűbb. Csak töltse ki helyesen a regisztrációs űrlapot. Győződjön meg arról, hogy az Ön által megadott adatok tényszerűen helyesek.

Nem, a Nutridome Affiliate programban való részvétel ingyenes és teljesen önkéntes.

Ön jutalékot kap, ha az Ön által ösztönzött felhasználó előre kifizeti a megrendelést. Utánvétes értékesítés esetén ez abban a pillanatban történik, amikor a terméket elküldjük az adott felhasználónak. A jutalékokat utólag, azaz a vásárlás után fizetjük ki. A pénzösszeg felosztásáról a helyesen kiállított és hozzánk eljuttatott (e-mail cím: affiliate@nutridome.co) számla vagy áfás számla alapján döntünk. Az említett dokumentumon feltüntetett időpontig fizetünk. Ne feledje azonban, hogy ez a dátum nem lehet rövidebb 14 napnál. A jutalékot a dokumentum szövegében megjelölt bankszámlára fizetjük. A jutalék kifizetésének minimális bevételi határa 200 PLN.

Igen, az Önhöz rendelt link egy egyedi kód, amely kizárólag Önhöz tartozik. Ezzel a kóddal népszerűsítheti a Nutridome Affiliate programban szereplő termékeket.

Igen, bárhol csatlakozhat a programhoz.

A Nutridome Affiliate egy partnerprogram a Nutridome üzlet vásárlói számára. További információkért kérjük, látogasson el a https://nutridome.co/affiliate/ weboldalra.

Nutridome előnye

A Nutridome Benefit egy olyan szolgáltatás, amely a cégtulajdonosoknak, a HR munkatársaknak és azoknak szól, akik egy adott vállalatnál a juttatások megvásárlásáért vagy kiválasztásáért felelősek. Az ajánlat az alkalmazottak, partnerek vagy vállalkozók számára készített ajándékok elkészítéséből áll. Nemcsak pénzt, hanem értékes időt is megtakarít. Személyre szabott ajánlatot készítünk, amely az Ön igényeihez és a költségvetéséhez egyaránt igazodik.

Az együttműködésnek nincs időkorlátja. Ha a Nutridome Benefit szolgáltatást választja, bármilyen alkalomra személyre szabott ajándékcsomagokat készítünk - a spontán dolgozói megbecsüléstől kezdve az évfordulókig, karácsonyi ajándékokig és minden más, az Ön számára fontos ünnepekig. Ezt a funkciót nem kell rendszeresen igénybe vennie.

Igyekszünk mindent megtenni, hogy az ajánlatot a kivételes termékek kiválasztásával testre szabjuk.

Panaszok

A vásárlástól számított 14 napon belül joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ehhez kérjük, töltse ki a visszaküldési űrlapot.

Reklamáció esetén kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz a következő telefonszámon: +48 22 266 10 01. E-mailben a zwroty@nutridome.pl címre is írhat.

Ez legfeljebb 14 napot vesz igénybe. Igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni a kérésére.

Ha a csomagja megsérült a szállítás során, feltétlenül írjon kárbejelentést a futár jelenlétében. Ez az alapja webáruházunk reklamációkezelésének. Ezt követően reklamációt nyújthat be, ha a csomag kézhezvételétől számított 7 napon belül kapcsolatba lép az ügyfélszolgálattal, és csereigényt nyújt be.

Csak egy bevallási űrlapra van szükségünk. A vásárlást igazoló bizonylatot mellékelheti, bár ez nem kötelező.

A panasztételi űrlap a honlapon a következő linken érhető el: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.

A panaszokat írásban fogadjuk el a zwroty@nutridome.pl e-mail címre. Kérjük, hogy panaszbejelentéskor adja meg a rendelésszámát vagy olyan adatokat, amelyek lehetővé teszik számunkra az Ön azonosítását.

SMS lemondás

Ön azért kap SMS-üzeneteket, mert beleegyezett abba, hogy a megrendelés befejezésekor felvegyük Önnel a kapcsolatot. Tévedésből választotta ezt az opciót? Nem probléma, bármikor lemondhat erről a funkcióról.

Kattintson az alábbi linkre, adja meg telefonszámát, és erősítse meg a lemondást: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms. E célból az ügyfélszolgálathoz is fordulhat.

Tudassa velünk, hogy le szeretne mondani az SMS-üzenetek fogadásáról. Egyszerűen írjon nekünk a következő e-mail címre: kontakt@nutridome.pl. Még gyorsabb eredményt kap, ha ezt a linket használja: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms

A visszavonás feltételei

Sajnos csak ép terméket lehet visszaküldeni az elálláskor.

Ha vissza kívánja küldeni a terméket, kérjük, vegye figyelembe, hogy a postaköltséget a feladónak - a csomagot küldő személynek - kell viselnie.

Vásárlásait a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül visszaküldheti.

Visszatérítés

A visszaküldött terméket futárszolgálattal, a lengyel postán vagy az InPost csomagautomatákon keresztül küldheti vissza.

Menjen a visszaküldési űrlapra, ahová a csomagot elküldte.

Visszaviheti a vásárlást, de csak a nem használt, eredetileg csomagolt terméket.

Küldje vissza a terméket erre a címre: Gáz utca 8 26-600 Radom

Bár igyekszünk minden igényt kielégíteni, ez a funkció jelenleg nem áll rendelkezésre. Javasoljuk, hogy használja a postai vagy futárszolgálatot.

Jelenleg sajnos nem lehetséges utánvéttel történő visszaküldés.

A visszaküldött áruk szállítási költségeit az ügyfél viseli.

Kapcsolatfelvétel

A visszaküldött terméket futárszolgálattal, a lengyel postán vagy az InPost csomagautomatákon keresztül küldheti vissza.

Menjen a visszaküldési űrlapra, ahová a csomagot elküldte.

Visszaviheti a vásárlást, de csak a nem használt, eredetileg csomagolt terméket.

Küldje vissza a terméket erre a címre: Gáz utca 8 26-600 Radom

Bár igyekszünk minden igényt kielégíteni, ez a funkció jelenleg nem áll rendelkezésre. Javasoljuk, hogy használja a postai vagy futárszolgálatot.

Jelenleg sajnos nem lehetséges utánvéttel történő visszaküldés.

A visszaküldött áruk szállítási költségeit az ügyfél viseli.